Nederlandse boeken, Recensies

Erotische verhalen voor vrouwen

Erotische verhalen voor vrouwen

Archimysticus

Lulu Publishing Services

22 mei 2024 by Antoinette

Waardering: 3 uit 5.

Erotische verhalen voor vrouwen is het nieuwste werk van Archimysticus. Hij brengt zijn boeken onder eigen beheer uit en ondertussen vinden steeds meer lezers zijn boeken. Weet hij met zijn nieuwste werk de lezer te overtuigen met zijn erotische verhalenbundel?

Zodra ik begin te lezen met het eerste verhaal genaamd Euterpe herkende ik zijn geheel eigen schrijfstijl weer. Enerzijds is deze direct en beeldend en anderzijds ook wel doorzeeft met gevoel en natuurlijk erotiek. In zijn korte alleenstaande verhalen wordt geschreven over 7 verschillende vrouwen, die diverse leeftijden kennen en elk een andere ervaring en setting meemaken. Waar het eerste verhaal gaat over een feest met studenten, is er ook een verhaal te lezen die zich afspeelt in Noorwegen. Hier laat de auteur zien dat hij zijn verhalen in verschillende settingen toch kan uitwerken tot een kort verhaal.

Net als in zijn voorgaande boeken is zijn schrijfstijl heel kenmerkend en de lezer die meer boeken van hem heeft gelezen zal zijn schrijfstijl direct herkennen. Deze is dit keer beeldend, geschreven met een scherpe pen en zeker erotisch, maar omdat het korte verhalen zijn komen niet alle verhalen even sterk uit de verf dit keer. Toch weet ik zijn verhalen voor een deel wel te appreciëren. Hij denkt goed na over zijn verhalen en geeft hier dan een eigen draai aan.

Erotische verhalen voor vrouwen heb ik over een week verspreid zodat ik elke dag een verhaal las. Daarnaast las ik dan verder in mijn andere boek. Ik vind deze bundel niet zijn sterkste verhalenbundel omdat ik bij meerdere verhalen diepgang miste. Misschien dat het ook kwam door het thema waardoor het geheel ook minder diepgang kon krijgen doordat het korte verhalen zijn.

Ik denk dat Archimysticus zeker door moet blijven gaan met schrijven. Zijn drijfveer om te schrijven is groot, naast zijn andere hobby’s. Ik hoop dat meer lezers zijn verhalenbundels mogen vinden. Zijn korte verhalen zijn dan wel niet altijd even sterk in de basis, maar de gedachtegang achter zijn verhalen zijn goed doordacht. Ik geef Erotische verhalen voor vrouwen een krappe 3 sterren. Ik had dit keer minder binding met de verhalen uit deze bundel waardoor ik mijn sterren niet hoger kan weggeven.

* Disclaimer: met dank aan Uitgeverij Lulu Publishing Services voor een recensie-exemplaar in ruil voor deze eerlijke recensie

Plaats een reactie