Nederlandse boeken, Recensies

Tweeling in twijfelmodus

Tweeling in twijfelmodus

Vanessa Gerrits

Cupid-o-scoop #5

Loft books

Augustus 20 , 2022 by Antoinette

Waardering: 3 uit 5.


Tweeling in twijfelmodus is alweer het vijfde deel in de Cupid-o-scoop feelgoodserie die Vanessa Gerrits heeft geschreven. Welke avonturen en date zal Vanessa dit keer gaan maken? En hoe zal het gaan met de liefde van haar vriendinnen?

Dit keer komt Samantha in de spotlights te staan door een promofilm en wordt ze gevraagd om naar een spirituele beurs beurs te komen waar ze onder ander geïnterviewd zal gaan worden. Tijdens de beurs komt ze in contact met verschillende mensen en ze merkt dat ze het stiekem best wel leuk vindt. Eenmaal terug krijgt ze een interessant telefoontje waar ze op in gaat. Maar is dit wel wat ze wil voor de toekomst?

Tweeling in twijfelmodus is een leuk vijfde deel in deze serie, maar niet de sterkste. Ik miste toch wel wat feelgood en liefde in dit verhaal. Het is zeker aanwezig, alleen had ik dit op meerdere vlakken verwacht. Omdat er nog drie delen zullen volgen zijn er nog genoeg open eindjes om tot meer feelgood te komen. Ik ben heel benieuwd welke keuzes Samantha uiteindelijk zal gaan maken. Haar ontwikkeling tot een steeds meer zelfstandige vrouw vind ik erg leuk om te lezen.

Net als in de voorgaande delen is de schrijfstijl vlot en makkelijk. Hierdoor leest dit korte verhaal lekker weg en voor je het weet heb je het dan ook uitgelezen. Een ideale ebook om te lezen voor tussendoor of in het zonnetje op het strand.

Cupid-o-scoop is zoals gezegd een leuke feelgoodserie die nog niet op zijn eind is. Tweeling in twijfelmodus vond ik persoonlijk een wat minder feelgoodverhaal omdat ik bepaalde verwachtingen had van dit verhaal. Hopelijk komen deze in de vervolgdelen wel aan de orde. Voor nu geef ik het 3 sterren.


Plaats een reactie